Thursday, August 30, 2012

Salam lebaran....


Assalamualaikum..

Ramadhan dah pun berlalu pergi meninggalkan kita. Sedih rasanya sebab belum pasti Ramadhan akan datang dapat kita rasai. Harap-harap Allah sudi panjangkan umur hamba-Nya ini untuk tempuh kemanisan Ramadhan yang akan datang. Amin! Tapi bahang Syawal masih terasa. Jadi, Ezza dan keluarga nak ucap Selamat Hari Raya kepada semua pembaca, rakan-rakan, keluarga dan kenalan.  Maaf andai ada terkasar dan tersinggung perasaan sesiapa sepanjang menulis dalam blog ni.

Macam mana semua persiapan raya? Alhamdulillah, Ezza dan keluarga cukup serba serbi, rezeki Allah. Alhamdulillah juga sebab tahun ni Ezza berjaya siapkan biskut raya pelbagai jenis dalam kuantiti yang sederhana. Ya lah, buat biskut raya, mesti nak bagi kakak, bapa, emak mertua, dua-dua belah keluarga nak kena bagi kan.



Kuih nie dinamakan cornflakes madu. Anak-anak yang buat biskut ni..kita layan jelah karenah anak-anak di bulan puasa. Alhamdulillah anak yang kecil sekali tu puasa penuh tiap-tiap tahun. tentu ramai yang suka buat biskut ni kan sebab buatnya tak rumit.



Haa yang ni pulak biskut semperit..ni semperit alaf baru iaitu berkaler-kaler. Tahun ni semperit pelangi ni mesti banyak terhidang di atas mejakan. Aduhai pandai-pandai aje cakap alaf baru..jangan marah..



 Semoga bertemu lagi di entry akan datang..wassalam...

No comments:

Related Posts with Thumbnails